  • Data: 2010-11-06 22:47:37
    Temat: Re: Umowa przedwstepna oraz przyrzeczona, podpisanie
    Od: LprzemekL <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lis, 23:15, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Kupujesz od firmy czy od osoby prywatnej? Dziwna ta lista zaświadczeń.
    > Tak czy siak dokładnie takie samo zabezpieczenie może dać umowa
    > przyrzeczona, coś przekombinowałeś.
    >
    > --
    > MZ

    Panowie dzięki za rozwianie wątpliwości, możliwe ze przekombinowałem,
    ale czy nie jest tak, ze umowa przyrzeczona potwierdzona notarialnie
    (akt notarialny) jest pewnego rodzaju stałym nie zmienialnym
    standardowym (powtarzalnym) szablonem ?

    czy każdy notariusz ma inny wzór umowy przyrzeczonej ?

    czy można wymagać od notariusza aby dokonał zmian w umowie
    przyrzeczonej ?

    PS. Właścicielka zapewniała mnie ze nie prowadzi DG, więc oczywiście
    od osoby prywatnej, czy można jej zaufać na słowo ?.