  • Data: 2009-03-06 23:15:29
    Temat: Re: Umowa o internet
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:
    > To płać tyle ile kosztuje usługa, którą zamawiałeś.
    > Skoro było zainstalowane, to znaczy że zamówienie skutecznie złożyłeś.

    Ale ja nie wiem ile. Nie został mi przedstawiony cennik, który notebene
    powinien być integralną częścią umowy. Nie mogę się wzorować np. tym co
    jest zawarte na stronie WWW tegoż dostawcy, gdyż to nie jest oferta
    handlowa. Czy Ty na prawdę nie widzisz istotnych problemów w tej
    sprawie?? Wyobraź sobie idziesz do TP SA i prosisz o podłączenie
    telefonu. Przychodzą podłączają i idą. Telefon Ci działa, a ty nie masz
    umowy. Bo Ci powiedzieli, że dostarczą później. Nie dostajesz również
    rachunków, ale z telefonu korzystasz. Nagle po 5 latach przychodzi Ci do
    zapłaty jakiś horrendalny rachunek. A Ty korzystałeś z telefonu. Nie
    wiedząc ile płacisz za połączenie, ani ile wynosi miesięczny abonament.
    I IMHO to jest klucz do całej sprawy. Wszyscy są przyzwyczajeni, że
    zamawiając usługę, od razu podpisuje się umowę. Ale istnieją
    firmy-krzaki, które w bardzo bałaganiarski sposób podchodzą do klienta.
    I chyba właśnie o takiej pisze wątkotwórca.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski