  • Data: 2003-07-11 15:02:56
    Temat: Re: Umowa najmu lokalu mieszkalnego
    Od: wku <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bemj57$iul$1@nemesis.news.tpi.pl>, tucznick@-nospam-
    konta.info says...

    > Ponizej linki do zeskanowanej umowy najmu lokalu mieszkalnego. Prosze o rzut
    > fachowym okiem zwlaszcza na paragraf 6. Czy Wynajmujacy nie za wiele chce
    > sobie zapewnic ?
    >
    > http://konta.info/umowa1.gif - strona pierwsza
    > http://konta.info/umowa2.gif - strona druga
    >
    > Dodam jeszcze, ze zadzonilem do tego Pana z pytaniem, czy nie moznaby czegos
    > tu zmienic, na co uzyskalem odpowiedz "to jest standardowa umowa, innej nie
    > bede podpisywal". To wzbudzilo u mnie jeszcze wieksze podejrzenia.

    Troche duzo chce. Ja wynajmuje mieszkanie i jesli dokunuje jakichs
    remontow, to wlascicielka zwraca za to pieniadze. Jesli mialbym
    wyremontowac komus chate za swoje pieniadze, to ja dziekuje. Frajerem
    mozna zostac za darmo :-)

    I w ogole jakies dziwne stwierdzenie sie tam pojawilo, ze najemca moze
    wypowiedziec umowe bez okresu wypowiedzenia w przypadku wykraczania
    przez najemce przeciwko porzadkowi domowemu. Tak wiec, jak sasiadka sie
    poskarzy, ze glosno sluchasz radia, to lepiej miej w zapasie juz
    wynajeta druga chate :-)