  • Data: 2022-05-24 20:37:43
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.05.2022 o 11:15, A. Filip pisze:

    > To na którymś z filmowych Pitbuli było szkolenie że policjant na miejscy
    > wypadku drogowego najpierw ma "ustawić trójkąty ostrzegawcze" a dopiero
    > potem pomagać poszkodowanym. IMHO Z punktu widzenia pojedynczego wypadku
    > to "złe priorytety". Z punktu widzenia młodego policjanta drogówki
    > który chce dożyć do emerytury to nawyki głębokiej mądrości życiowej.

    Akurat miałem dziś szkolenie nie związane w jakikolwiek sposób z
    kulsonerią i mówili to samo - najepierw zabezpieczasz miejsce, żebyś nie
    był następny i dopiero potem bierzesz się za ratowanie. Dobry ratownik
    to żywy ratownik. Albo inaczej - martwy jest zupełnie nieprzydatny:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!