  • Data: 2021-10-05 15:25:09
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Oct 2021 15:14:21 +0200, Kviat wrote:

    > No przecież, skoro nie było masowego mordowania, to cała reszta była
    > czymś normalnym i niewinnym,

    No normalnym, u nas dzis wiezniowie tez pracuja, sa rozne rodzaje
    wiezien ...

    > bo zasłużyli i jak im się nie podobało, to
    > mogli spierdalać.

    Przecietny niemiecki Zyd przed 1939 do KL nie trafial.
    Chyba, ze naprawde czyms zasluzyl ...

    > Ja pierdolę... niewinność ludzka nie zna granic.

    Chcesz sie pozbyc tych zlodziei Zydow, co okradali narod przez cale
    wieki, to przeciez to wolnosc pogladow gwarantuje ze mozesz chciec.

    A Zydzi niech zrozumieja, ze nie sa tu mile widziani.

    Ty osobiscie ksiezy sie nie chcesz pozbyc z Polski?
    A "faszystow"?
    A "narodowcow" ?

    J.