    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ucieczka strazniczki
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <x...@4...net> <sj682q$77n$1@gioia.aioe.org>
    <19he4yxfzadbj$.13ph5om79wws2$.dlg@40tude.net>
    <lYL5J.346813$Fd_a.253212@fx08.ams1>
    <6158203d$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <sj9dvt$vha$1@gioia.aioe.org>
    <z5l31j6qa5y9$.15uz3osgm1fsp.dlg@40tude.net>
    <615a1b9f$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <sjeduj$1pdo$1@gioia.aioe.org>
    <615aff58$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <sjf1rj$1t4t$1@gioia.aioe.org>
    <615b39b4$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <sjfe4v$75g$1@gioia.aioe.org>
    <615b773b$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <sjh0ok$oe0$1@gioia.aioe.org>
    <3oxs1o8lbquo$.fvaazbbjeo9o.dlg@40tude.net>
    <sjhj3e$1r0l$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 5 Oct 2021 15:25:09 +0200

    On Tue, 5 Oct 2021 15:14:21 +0200, Kviat wrote:

    > No przecież, skoro nie było masowego mordowania, to cała reszta była
    > czymś normalnym i niewinnym,

    No normalnym, u nas dzis wiezniowie tez pracuja, sa rozne rodzaje
    wiezien ...

    > bo zasłużyli i jak im się nie podobało, to
    > mogli spierdalać.

    Przecietny niemiecki Zyd przed 1939 do KL nie trafial.
    Chyba, ze naprawde czyms zasluzyl ...

    > Ja pierdolę... niewinność ludzka nie zna granic.

    Chcesz sie pozbyc tych zlodziei Zydow, co okradali narod przez cale
    wieki, to przeciez to wolnosc pogladow gwarantuje ze mozesz chciec.

    A Zydzi niech zrozumieja, ze nie sa tu mile widziani.

    Ty osobiscie ksiezy sie nie chcesz pozbyc z Polski?
    A "faszystow"?
    A "narodowcow" ?

    J.