  • Data: 2006-06-11 18:09:27
    Temat: Re: Uciążliwy perkusita maniak - prośba o pomoc.
    Od: "SJ" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:c0b5$448c40db$3eb33fb7$32657@news.chello.pl...
> [...]

    Najtanszym sposobem jest wylozenie go "wytloczkami", w
    > ktorych sprzedaje sie jajka. Gwarantuje rozwiazanie problemu.

    Możesz rozwinąć temat? To ciekawe wyciszenie. "Wytłoczki" to
    "papierowe" -domniemuję. Warstwami układane ? Jak się zachodzą warstwy ?
    Jaki koszt ?
    Ja spotkałem się z workami z warstwą ocieplającą [typowe w budownictwie]
    jako wyciszenie..

    A na marginesie. wątek dość ciekawy. Często spotykam maniaków którzy na
    przykład w samo południe puszczają radio na cały regulator przy otwartych
    oknach.
    Robol