  • Data: 2006-06-11 19:42:30
    Temat: Re: Uciążliwy perkusita maniak - prośba o pomoc.
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Byles kiedys w pomieszczeniu tlumionym matlesami z jajek? IMHO bardzo
    > dobre wytłumienie...

    Wyobraz sobie ze tak, mam juz troche wiecej lat niz 20 i pierwsze sale
    prob w jakich bywalem wlasnie wygladaly jak magazyn hurtowni jaj.

    Jestem po X latach perkusji w szkole i po kilku gry.
    Mialem bebny w bloku i nigdy mi do lba nie strzelilo grac bez
    wytlumionych kocami i poduszkami bebnow. A talerze lezaly zdjete.

    I sasiedzi nie nachodzili. Wyzywalem sie na probach i lekcjach.

    Zgrzewki od jajek robia moze dobrze na psychike grajacego ale
    nic nie daja. A przynajmniej na zewnatrz. Wewnatrz lepszy rezultat
    osiagniesz kladac gruba filcowa wykladzine i wieszajac grube
    zamszowe zaslony.

    Obecnie wytlumiam pomieszczenie produkcyjno-nagraniowe, rowniez w bloku
    - ale z cegly a nie plyty, koszt faktycznie jest - ale to sa koszty
    wliczone w hobby, przeciez jak kupisz sobie motorowke to tez nie
    bedziesz jej trzymal w mieszkaniu.

    O adaptacji tak jak napisalem, mozna poczytac sporo gdzie indziej.

    A zeby bylo TG, ja bym tak jak juz zasugerowano, wezwal kilka razy
    patrol.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com