  • Data: 2020-06-04 20:02:19
    Temat: Re: Uchwała PKW
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.06.2020 o 18:58, J.F. pisze:

    > Glosowanie nie zostalo przeprowadzone.
    > A jak glosowanie jest do *, to i cale wybory sa do d* :-)

    Dokładnie - jak jedziesz kapcie zmienić na letnie a gumiarz zdejmie
    zimówki i powie że pierdoli taką robotę i na cegłach zostawi, to wymiana
    się odbyła czy nie?

    > No wlasnie - wybory zostaly ogloszone, kandydaci zgloszeni, podpisy
    > zebrane,
    > materialy byc moze wydrukowano, ogloszenia byc moze wykupiono ... tylko
    > kampania ulegla przerwaniu/zawieszeniu.

    Oj, grabisz sobie. Pchasz się pan w działalność antypaństwową. Jak to
    kampania została zawieszona? Chcesz pan powiedzieć, że jeden z
    kandydatów miał mniej czasu na prowadzenie kampanii? Przecież wybory
    powinny być równe!

    > Ale dlaczego Sasina ?

    On twierdził, że wybory organizuje i spokojna głowa, że się odbędą. To
    chyba do niego pretensje. Co prawda sasin teraz mówi, że pinokio, a
    pinokio, że owszem trochę, ale nie do końca, bo on to te wybory, gdzie
    karty miała drukować PWPP, a sasin dał komu innemu, więc to nie te
    wybory, co sasin mówi, że to on. Jakoś tak...

    > Stosowna ustawe uchwalil Sejm, czy to Sasina wina, ze mu prezydent
    > podpisal ustawe 8 maja ?

    Nie wiem co gorsze - że sasin oszukał sejm i prezydenta że w dwa dni
    wybory zorganiuje, czy że oni mu uwierzyli;)

    > Swoja droga - w ustawie terminu glosowania nie ma.
    > I minister jest w niej odpowiedzialny za przygotowanie pakietow, co
    > zrobil :-)
    > I za pare rozporzadzen, ktorych chyba nie zrobil.

    Problem to jest głównie w tym co zrobił bez ustawy;)

    > Wiec jesli juz, to PKW pozywac ... ale czy jest potrzeba ?

    Ale za co PKW - mieli wyborów nie przeprowadzić, to nie przeprowadzili.

    > Wystarczy, ze PKW wyplaci zgodnie z przepisami ... tylko glupio tak
    > jesli "jest rownowazne braku kandydatow" :-)

    No głupio. W zasadzie bezprawnie.

    --
    Shrek