  • Data: 2020-06-04 21:16:20
    Temat: Re: Uchwała PKW
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.06.2020 o 20:50, J.F. pisze:

    > ale to juz byloby przegiecie :-)

    Tak jakby to co dopierdolił sasin mati i kaczelnik nie było? Jakby ci
    ktoś powiedział 6 lat temu, że na rozkaz wodza partii rządzącej (wtedy
    to chyba akurat mój imiennik był) wybory się nie odbędą bez żadnego
    trybu, to co byś powiedział?

    > Telewizja sie nie liczy.

    Jak nie, jak tak. Jakby się nie liczyła to by 10 miliardów nie dostali.

    > No to co on winny ? :)

    To że wziął to na dupę. Jest ministrem, ponosi odpowiedzialność.

    > Normalnie nie, ale tu o pieniadze chodzi i to grube :-)

    Akurat kasa to ich najmniej z tego wszystkiego boli. W końcu nie ich,
    zapewne na tym nie stracili. Patrząc na zdolności ministrów, to zapewne
    nawet zarobili.

    > Odebrano ?
    >
    > http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20200000827

    Data wejścia w życie 9.05. Sobota. Znaczy dopiero dzień po wyborach
    pierwszy dzień roboczy;)

    > A swoja droga - rzadowe media mowia "Grodzki przeciaga ustawe, bo chce
    > rzadzic za prezydenta".
    > O ile pamietam o obowiazki prezydenta przejmuje marszalek Sejmu ...
    > myle, sie,  czy po prostu telewizja klamie ?

    Pytanie czy tvpis kłamie jest... bezcelowe.

    > A swoja droga -  ta propaganda wyborcza w TVP to jakim prawem ...

    Bez żadnego trybu.

    --
    Shrek