    From: " Anna" <e...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie KK
    Date: Mon, 4 Feb 2008 07:51:32 +0000 (UTC)

    Wwieslaw <u...@o...pl> napisał(a):

    > Metoda na szybko (bo Cetelem to takie syny a nie bank):
    >
    > - wyciag z karty w dlon (a najlepiej 3 ostatnie) i szybka wycieczka do:
    >
    > - Millenium
    > - Reiifeisena
    > - Polbanku
    >

    > Jeden z nich powinien wydac nowa karte w trybie "przeniesienia", na
    > podstawie wyciagow, splacic zadluzenie w starym banku i rozlozyc je na
    > raty (ewentualnie udzielic dlugiego okresu bezodsetkowego na przenoszone
    > zadluzenie).
    Witam,

    dziękuję za radę :)
    Czy przy takim "przeniesieniu" muszę być przygotowana na gromadzenie
    papierów odnośnie zdolności kredytowej ?
    Tamtą kartę przysłano mi przy okazji brania kredytu na sprzęt komputerowy -
    kredyt tamten spłaciłam /wniosek o KK był sporządzony "przy okazji"tamtej
    umowy/ i przyszła pocztą. Kredyt na tej karcie został uruchomiony w 2006 r-
    po wejściu w życie ustawy antylichwiarskiej - a jednak oprocentowanie nadal
    jest ponad 34%... Można to gdzieś zaskarżyć ? Wniosek - napisany małymi
    literkami okazał się być chyba umową,bo z KK nie przyszły żadne
    dokumenty...Czy bank nie powinien wprowadzić aneksu do wniosku?

    Zanim wystąpięoprzeniesienie spłaty KK, chciałabym się upewnić,czy nie mam
    racji.
    Opłata za "ubezpieczenie" spłaty rat KK,to 50 zł w miesięcznej racie :(
    Nie wiem,czy z racji braku możliwości pracy /i zaległych już 2-ch rat/
    jakikolwiek bank poda mi rękę w tej trudnej sytuacji. Z dochodów stałych mam
    jeszcze alimenty na dzieci, mogę też liczyć na pomoc ex męża.