    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie KK
    Date: Sun, 03 Feb 2008 23:40:21 +0100

    Anna wrote:

    > Jak mogę wybrnąć z tej sytuacji?
    > Pracowałam "na swoim" - mała firma usługowa i jedyne żródło dochodu. Lekarz
    > karze zmienić pracę - mam już początki "naczyniówki" i stanie cały dzień
    > odpada.Zanim znajdę inną pracę,potrwa...Nadal mam kłopty z
    > chodzeniem /spuchnięta kostka/ Cetelem nie chce wykazać zrozumienia...

    Metoda na szybko (bo Cetelem to takie syny a nie bank):

    - wyciag z karty w dlon (a najlepiej 3 ostatnie) i szybka wycieczka do:

    - Millenium
    - Reiifeisena
    - Polbanku

    Jeden z nich powinien wydac nowa karte w trybie "przeniesienia", na
    podstawie wyciagow, splacic zadluzenie w starym banku i rozlozyc je na
    raty (ewentualnie udzielic dlugiego okresu bezodsetkowego na przenoszone
    zadluzenie).

    Od strony prawnej, nie widzac umowy ubezpieczenia nikt tu nie pomoze
    zapewne.

    Pozdrawiam
    Wwieslaw