  • Data: 2002-05-11 17:19:03
    Temat: Re: UWAGA NA FIRME EXPRO - OSZUŚCI !!!
    Od: "Sl@0" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Florczyk <w...@f...net> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@f...net...
    > nie nowomowa tylko styl oficjalny plus troche marketingu... i tyle...

    Moze i Pan jestes inteligentny, ale na marketingu sie nie znasz, a wiec nie
    zabieraj w tej sprawie glosu, by sie nie osmieszac.

    Co gorsza uzywasz Pan wlasnego nazwiska i teraz nawet male dzieci beda cie
    pokazywac palcami i sie z Pana smiac...

    Lepiej nie pisac takich rzeczy jak Pan... bo to wstyd

    Pzdr
    Sl@o