  • Data: 2008-11-22 01:46:03
    Temat: Re: UPI
    Od: Kinga <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-11-22 00:04 witek napisał/a:

    > Niech wpłaca na konto tego komu jest winna, a nie zadnych firm
    > windykacyjnych niezaleznie od tego co oni napisali.

    Koleżanka wybrala z konta debetowego (karta) 30 zl, limit przekroczony i
    powinna na drugi dzień wplacić to nie byłoby jeszcze takich przykrych
    konsekwencji, że Bank wymówił jej umowę i sprzedał wierzytelnosci firmie
    Ultimo. Teraz już parę lat spłaca po jakiejś tam kwocie , ale z Ultimo
    ciągle dzwonią do niej na komorkę, nawet w sobotę-jak ona śpi. Ona już
    się boi tych zastrzeżonych numerów i nie odbiera. Raz nie posłuchała się
    i zapłaciła na konto Ultimo, teraz na to nowe, do UPI, żeby jej nie
    gnębili. Ale coraz bardziej się wkurza, bo to jest worek bez dna ta
    firma i zastanawia się czy w ogóle przestać płacić i czekać na wezwanie
    do sądu.
    Co to jest za firma ta UPI?, bo na stronach Ultimo nie ma żadnej
    wzmianki, że zmienili sobie nazwę.
    Co o tym sądzisz i co radzisz?

    Kinga