  • 1. Data: 2008-11-21 22:27:45
    Temat: UPI
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    Firma Windykacyjna przysłała mojej koleżance (nie ma internetu) pismo,
    żeby zadłużenie teraz wpłacała na konto jakiegoś UPI - oczywiście podano
    nowy numer konta, na który ma wpłacać pieniadze.
    Koleżanka potem zastanawiała się czy dalej im wpłacać te pieniądze na
    stare konto czy na nowe, czy w ogóle przestać wpłacać i w ostateczności
    czekać na wezwanie do sądu ( bo mimo wpłat zadłużenia nie ubywa tylko
    ciągle przybywa).
    Może mi ktoś napisać co to jest to UPI, bo w internecie nie mogę
    znaleźć, a na stronach Ultimo nic nie ma o zmienieniu nazwy.

    Kinga

  • 2. Data: 2008-11-21 22:30:36
    Temat: Re: UPI
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-11-21 23:27 Kinga napisał/a:
> [...]
    > Może mi ktoś napisać co to jest to UPI, bo w internecie nie mogę
    > znaleźć, a na stronach Ultimo nic nie ma o zmienieniu nazwy.

    Zapomniałam dodać, że pisemko dostała od firmy windykacyjnej ULTIMO, a
    konto na które ma wpłacać jest kontem jakiegoś UPI.

    Kinga

  • 3. Data: 2008-11-21 23:04:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kinga wrote:
> [...]
    > Może mi ktoś napisać co to jest to UPI, bo w internecie nie mogę
    > znaleźć, a na stronach Ultimo nic nie ma o zmienieniu nazwy.

    Niech wpłaca na konto tego komu jest winna, a nie zadnych firm
    windykacyjnych niezaleznie od tego co oni napisali.

  • 4. Data: 2008-11-21 23:06:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Niech wpłaca na konto tego komu jest winna, a nie zadnych firm
    > windykacyjnych niezaleznie od tego co oni napisali.

    Nawet jeśli przedstawili dowód cesji wierzytelności???

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-11-22 01:46:03
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-11-22 00:04 witek napisał/a:

    > Niech wpłaca na konto tego komu jest winna, a nie zadnych firm
    > windykacyjnych niezaleznie od tego co oni napisali.

    Koleżanka wybrala z konta debetowego (karta) 30 zl, limit przekroczony i
    powinna na drugi dzień wplacić to nie byłoby jeszcze takich przykrych
    konsekwencji, że Bank wymówił jej umowę i sprzedał wierzytelnosci firmie
    Ultimo. Teraz już parę lat spłaca po jakiejś tam kwocie , ale z Ultimo
    ciągle dzwonią do niej na komorkę, nawet w sobotę-jak ona śpi. Ona już
    się boi tych zastrzeżonych numerów i nie odbiera. Raz nie posłuchała się
    i zapłaciła na konto Ultimo, teraz na to nowe, do UPI, żeby jej nie
    gnębili. Ale coraz bardziej się wkurza, bo to jest worek bez dna ta
    firma i zastanawia się czy w ogóle przestać płacić i czekać na wezwanie
    do sądu.
    Co to jest za firma ta UPI?, bo na stronach Ultimo nie ma żadnej
    wzmianki, że zmienili sobie nazwę.
    Co o tym sądzisz i co radzisz?

    Kinga

  • 6. Data: 2008-11-22 06:33:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kinga wrote:

> [...]
    > powinna na drugi dzień wplacić to nie byłoby jeszcze takich przykrych
    > konsekwencji, że Bank wymówił jej umowę i sprzedał wierzytelnosci firmie

    Bank za 30 zł nie wypowiada umowy i nie sprzedaje wierzytelnosci.
    Kto cos tu mocno naciaga.

> [...]
    > do sądu.
    > Co to jest za firma ta UPI?, bo na stronach Ultimo nie ma żadnej

    strasznie naiwna ta kolezanka.
    moze warto jednak wziac wszystkie papiery i pojsc zapytac sie kogos,
    ktory wie co z tym zrobic.
    Stowa dla prawnika wyjdzie znacznie taniej niz wplacanie kasy ktora sie
    nie nalezy.

  • 7. Data: 2008-11-23 16:34:57
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-11-22 07:33 witek napisał/a:

> [...]
    > ktory wie co z tym zrobic.
    > Stowa dla prawnika wyjdzie znacznie taniej niz wplacanie kasy ktora sie

    Jednak nikt nie wie co to jest z firma UPI, czy Ultimo razem ze zmianą
    numeru konta zmienilo swoją nazwę.
    Pójdzie do prawnika, wyda stówę i prawnik ją w pole wyprowadzi, bo
    prawnicy z firmami windykacyjnymi trzymają sztamę. Jeszcze ją wypyta o
    dochody itd. Zresztą porada poradą a co by było dalej to nie wiadomo, bo
    w sądach różnie bywa i koleżanka sama by sobie w tym sądzie nie poradziła.

    Kinga