  • Data: 2023-07-03 16:51:19
    Temat: Re: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2023 o 12:37, J.F pisze:

    > Tak jakoś się wydaje, ale był rok 2014 ...
    > poza tym wyborca może nie znac historii, albo ją ignorować.

    Moim zdaniem to jest trochę bardziej złożone. Nie wierzę w to, że
    powiedzmy Rosja, czy USA napadają sobie na jakieś państwo v(powiedzmy
    Irak) bez porozumienia z innymi mocarstwami. nie wiem, klo tam jest
    teraz dopuszczany do takich rozmów, Nigdy nie dowiemy się, jak to się
    odbywa faktycznie. Bo przecież Prezydent USA nie dzwoni do Putina z
    informacją z gatunku: "Ty, stary, Afgańczycy mnie wkurzyli i jutro do
    nich wpadam samolotami".

    Sądzę, że na wcześniejsze akcje było przyzwolenie. Na tę z podmianą
    rządu w 2022 roku nie było. Putin zagrał "va banque" i mogło się udać.

    --
    (~) Robert Tomasik