  • Data: 2023-07-03 19:43:28
    Temat: Re: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jul 2023 19:30:28 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Bo tak naprawdę nikt ne walczył.

    Ktos tam walczył, i terminal lotniska w Donbasie wygląda jak wygląda.

    > To, o czym my wiemy, to akurat nie sądzę, by było to rzeczywiste.

    Skadindąd wiadomo, ze monitorują posunięcia rosyjkiej armii.
    Ilu mają szpiegów w Rosji to nie wiem, a oni sie nie pochwalą,
    na ile są w stanie elektronicznie zinfiltrować to nie wiem,
    ale "podejrzanie duża koncentracja wojsk" to troche za mało
    jak na "ostrzegali przed atakiem".
    Cos tam chyba więcej wiedzieli ..

    Z drugiej strony - czy sam Putin już wiedział, jak się koncentracja
    skończy i na pewno się nie wycofa?

    I sugerujesz, ze poinformował Amerykanów, jak to prezydent mocarstwa
    drugiego prezydenta mocarstwa ?

    J.