  • Data: 2023-07-03 17:23:14
    Temat: Re: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jul 2023 16:46:42 +0200, Kviat wrote:

    > Zasłona dymna. Dla gawiedzi pisowskiej nieskalanej samodzielną myślą.
    > Po czynach ich poznacie.
    >
    > Co to za nienawiść pisu do Rosjan, skoro robią wszystko tak, żeby było
    > jak w Rosji? I to dosłownie wszystko żeby fiutin był zadowolony.
    > Przecież jak fiutin na to patrzy, to się cieszy. To gdzie ta nienawiść?
    > Zadziwiający zbieg okoliczności?

    Czy sie tak patrzy i cieszy to nie wiem.
    Bo owszem, ma byc jak w Rosji, ale po naszemu -
    katolicko-patriotycznie-narodowo.

    Putin mógł sie cieszyc z pewnego rozbicia wewnętrznego Polski,
    ale przeciez nie z gazociągu norweskiego, z arabskiej ropy,
    z dostaw broni na Ukrainę.

    > Tę metodę stosują od dawna, bo jest skuteczna.
    > Gdy kradną, kłamią bezczelnie patrząc prosto w oczy, że nie kradną,
    > pomimo oczywistych dowodów.
    > Albo, że przecież wcześniej też kradli...

    A nie kradli?

    > Gdy niszczą praworządność, to samo.
    > Że przecież bronią ludzi przez zgnilizną zachodniej cywilizacji z tymi
    > wszystkimi homosapiensami i genderami. Jak w Rosji.
    > Itd.
    > Skala i poziom bezczelności (o bezkarności z litości nie wspominając)
    > też już prawie jak w w Rosji.

    Nie mowię nie ... ale wczesniej było lepiej?

    No owszem, te aferki z taśm od Sowy ... aferki :-)

    > I tak samo jest z tą ich deklaratywną nienawiścią - bezczelnie i prosto
    > w oczy.
    > https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4738714/macierewicz-
    i-jego-tajemnice

    A co - polecasz? Bo nie wiem - cos rzetelnego,
    czy tania sensacja, ale w drugą strone niż TVPiS :-)

    > https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/219761
    4,1,tomasz-piatek-wygral-w-sadzie-najwyzszym-z-rosyj
    skim-lacznikiem.read

    > "Jacek Kotas przegrał z Piątkiem obie sprawy - cywilną i karną, zarówno
    > w pierwszej instancji, jak i w apelacji."

    A uzasadnienie wyroku jest?
    Ciekawe, tajne.

    A obok pisałem - Owsiak też przegrał z Pielą, czy to czegos dowodzi?

    Doda też przegrała z RP o obrazę uczuc religijnych - i jak
    skomentujesz?

    J.