  • Data: 2023-07-03 17:33:17
    Temat: Re: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jul 2023 06:25:16 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:

    > Rusek wychujał usańca w Libii, w zamian usaniec sypnął kasą na ruchawki w Kijowie w
    2013r.

    Taa, a nie dopuszczasz, ze Ukraincom sie po prostu nie podobała ta
    prorosyjska, skorumpowana władza?

    > Następnie rusek się odgryzł i wszedł se do Donbasu i na Krym.
    > Dalej usaniec się odgryzł zbrojąc UA od 2014.

    Jakos słabo zbroił.

    > Z perspektywy luda? Zmniejszyć do minimum 1, 2 kanały.

    Po co 2?

    Niby tak, ale z perspektywy luda:
    -to ile bedzie reklam w komercji, jak TVP przestanie puszczac filmy
    bez?

    -gdzie będą mecze piłkarskie, olimpiady, skoki ... na płatnych
    platformach?

    > Z perspektywy wadzy zwiększyć ile się da aby upchać u nich max. swojaków.

    Jak widac.

    > Jak z sędziami. Za Dona PL stała na drugim miejscu w UE pod względem liczby sędziów
    ,
    > po 8 latach "reform" pisoskich PL stoi już na pierwszym miejscu w UE. Mowa o
    proporcjach,
    > a nie liczbach bezwzględnych.

    Mozesz jakies liczby na potwierdzenie?

    Ale sedziowie:
    -stanowisko mają dożywotnie/doemerytalne, to moze i dobrze, każda
    władza sobie swoich mianuje ... i co potem - trzech na rozprawie ma
    być, naprawde losowanych?

    -czy mają sie sami samorządnie dobierać ... a czy potem "kasta" będzie
    do ruszenia?

    Bo oczywiscie chciałoby sie, aby sędziowie byli apolityczni ... ale
    jak to zrobić? Znowu losowanie ?

    J.