  • Data: 2023-07-03 20:47:02
    Temat: Re: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F napisał(a):
    > Taa, a nie dopuszczasz, ze Ukraincom sie po prostu nie podobała ta
    > prorosyjska, skorumpowana władza?

    Oczywiście.

    > Jakos słabo zbroił.

    Jak słabo? Skąd UA mięli sprzęta do zatrzymania marszu na Kijów?

    > Po co 2?

    Tyle wystarczy władzy żeby przekazać co ma do przekazania.
    Wątpię żeby na zachodzie ichnia władza miała więcej szczekaczek.

    > Jak widac.

    Widać. TVP1, 2, 3 ... 18 + regionalne

    > Mozesz jakies liczby na potwierdzenie?

    Gógiel.
    cyt.
    Zgodnie z danymi CEPEJ, w Polsce jest 26 sędziów na 100 000 mieszkańców.
    W Niemczech jest ich 24, we Francji 10, a w Wielkiej Brytanii - 3.

    Dane z czasów Donkoskich sam sobie wygóglaj. Na tej grupie już je podawałem.

    > Ale sedziowie:
    > -stanowisko mają dożywotnie/doemerytalne, to moze i dobrze, każda
    > władza sobie swoich mianuje ... i co potem - trzech na rozprawie ma
    > być, naprawde losowanych?

    10x więcej ciepłych posadek niż u angoli, czujesz klimat?
    Swojak swojaka swojakiem pogania.

    CCCP :)