    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Date: Mon, 3 Jul 2023 14:28:50 +0200

    On Fri, 30 Jun 2023 12:42:03 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:

    > Ale jak robią? Ciągle wysyłając UA broń?
    > Toż wojenka jest głównie w interesie twoich fumfli, dostaną więcej siły roboczej.

    Kazda ta bron zadaje Rosjanom straty.
    Wiec to dla nas bardzo dobrze wydane pieniądze.

    A przy okazji umacnia się/spada ryzyko w Gruzji, Kazachstanie, itp -
    kolejne zalety.

    > W interesie PL są raczej dobre relacje ze wszystkimi, zaś w interesie
    > twoich fumli jest polaryzacja, wtedy twoi fumfle robią za pośredników
    > przy okazji sporo się nachapią.

    No i widzisz - Tusk był raczej w dobrych stosunkach, co nawet
    chwaliłem, ale jak sie skonczyło?

    Przez swoją nienawisc do Rosjan PiS akurat dobrze trafił w czas.
    Kolejny raz mu wyszło ... przypadek, czy po prostu prorok?

    Ale trzeba tez przyznac, ze miał sporo racji, mowiąc, że nie nalezy
    krytycznych gałęzi gospodarki prywatyzować.

    Co prawda widać, jak nas obywateli potem Obajtek doi :-(

    Telewizja to krytyczna? Sprywatyzować, zmniejszyc, rozbudować?

    J.