  • Data: 2024-05-07 15:50:52
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 May 2024 15:04:44 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Wydłubiesz trzy przykłady na miliardy ludzi i się tym onanizujesz. Na

    To są trzy kategorie. A masz jeszcze czwartą i piątą:
    -są przepisy o ilości kobiet na listach wyborczych,
    -i podobno o równouprawnieniu we władzach spółek ..

    > dobitkę to że "wbrew biologii" to tylko twój komentarz, dowodzący
    > całkowitego niezrozumienia.

    Co do pewnego niezrozumienia się przyznaję, ale sprawa nie dotyczy
    niezrozumienia, tylko pewnych aspektów proponowanych przez ciebie
    przepisów :-P

    > I co, ludzie się hurmem rzucili zmieniać płeć? I protestują na ulicach
    > że tylko raz do roku wolno?

    Nie wiem, ale widać jest problem, lub ktoś go przewiduje.

    A - możesz odszukać, ile jest w Niemczech płci do wyboru :-)

    J.