  • Data: 2024-05-07 15:59:08
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 May 2024 15:50:52 +0200, J.F napisał(a):

    > To są trzy kategorie. A masz jeszcze czwartą i piątą:
    > -są przepisy o ilości kobiet na listach wyborczych,
    > -i podobno o równouprawnieniu we władzach spółek ..
    Q... Myślałem że tu gadamy o trzeciej płci :) A tu proszę, jednak o
    listach wyborczych. I równouprawnieniu... No no, tak się machnąć... :)

    > Nie wiem, ale widać jest problem, lub ktoś go przewiduje.
    Przeczytałeś pudelkowe rewelacje to i pudelkowe problemy widzisz.

    > A - możesz odszukać, ile jest w Niemczech płci do wyboru :-)
    Sam odszukaj. Ile jest to nie ma związku z tym że jakoś trzeba załatwić
    problemy życiowe ludzi dotkniętych wadami cielesnymi skoncentrowanymi
    wokół płci. Ważnie jest że wreszcie jakieś ustawodawstwo zajęło się tymi
    problemami. Oczywiscie, przy wtórze heheszków krajowych matołów o
    umysłowości Jasia z seksualnych dowcipów.

    --
    Jacek
    I hate haters.