eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTrwają prace nad nowelizacją ustawy o usługach detektywistycznych › Re: Trwają prace nad nowelizacją ustawy o usługach detektywistycznych
  • Data: 2009-01-14 21:43:12
    Temat: Re: Trwają prace nad nowelizacją ustawy o usługach detektywistycznych
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A to sie zgadza. W sensie, detektywi i tak maja znajomych policjantow,
    >straznikow miejskich itd. latwiej im uzyskac jakies info niz osobie
    >ktorej to dotyczy.

    To, że coś co jest zabronione faktycznie się zdarza nie jest podstawą, aby
    to tylko dlatego zalegalizować.
    Jestem przeciwny. No bo co to za ochrona danych? Obywatel nie może dostać
    dostępu do pewnych danych, to zapłaci zgodnie z prawem detektywowi i a ten
    będzie mógł mu to przynieść, a więc de facto każdy miałby dostęp do tych
    baz, tyle, że dając zlecenie detektywowi. To może prościej w ogóle te bazy
    upublicznić...? Ale chyba nie o to chodzi, nieprawdaż?