  • Data: 2011-05-06 01:02:29
    Temat: Re: Trwa spis powszechny
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 01:29, Jotte pisze:
    > To raczej dla mało kogo jest tajemnicą.
    > Osobiście po raz kolejny nie wezmę w nim udziału.
    > Natomiast (mimo lektury ustawy) nasunęły mi się pewne kwestie.
    > Oczywistym jest, że nie mamy obowiązku reagować na dobijanie się do naszych
    > drzwi (antyterroryści, policja, komornik itp. poradzą sobie ;)).
    > Rachmistrz może jedynie cmoknąć klamkę i spadać, choćby słyszał ponad
    > wszelką wątpliwość, że w lokalu ktoś się znajduje.
    > Ale załóżmy, że w chwilę po jego cmoknięciu i odejściu spod drzwi lokalu
    > ktoś z niego wyjdzie i on to zobaczy. Czy miałby jakiekolwiek prawo (w
> [...]

    Co Ty chcesz od rachmistrza. Rachmistrz się umawia z ludźmi na konkretną
    godzinę, jak ktoś będzie miał czas. Do mnie zadzwonila sama pani E
    Zapendowska, żeby się umówić (a ona przecież jest zapracowana). Super,
    fajna babka. Oczywiście to było w poprzednim spisie. Fajnych ludzi
    poznałam, pogadałam, nawet super zespół muzyczny w jednym z mieszkań w
    tym bloku mieszkał. Miło się wspomina dobrych, miłych ludzi. Żałuję, że
    teraz się nie załapałam na ten spis, ale za późno sobie przypomniałam.
    Jeszcze dodam, że rachmistrz ma identyfikator i dowód osobisty, więc nie
    bój się.

    --
    animka