eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTrefny towar - co zrobic? › Re: Trefny towar - co zrobic?
  • Data: 2011-12-11 12:27:41
    Temat: Re: Trefny towar - co zrobic?
    Od: MS <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-12-11 12:36, Jacek Midura pisze:

    > Kto udzielił gwarancji? Producent, sprzedawca, jeszcze ktoś inny?

    Gwarancji udzielił sprzedawca (zarejstr. jako firma akcesoria/serwis
    GSM) dając kartę gwarancyjna z paragonem.

    >> Po odebraniu przesyłki okazało się, że jest uszkodzony - jak
    >> się później okazało wada elektroniki. Odesłałem w ramach gwarancji.
    >
    > Do kogo? Do producenta, sprzedawcy, do jeszcze kogoś innego?

    Do sprzedawcy.


    >> I pierwsze pytanie: czy to nie zamierzone oszustwo jeśli w momencie
    >> odbioru telefonu był zepsuty?
    >
    > Niekoniecznie.

    Telefon nie mogł sie uszkodzic podczas transportu bo był profesjonalnie
    zapakowany w podwójna folie z bąbelkami. Elektronika nie pada nagle...


    >> Po naprawie (minęło kilka dni ) wrócił do mnie znowu uszkodzony, i znowu
    >> zawiodła elektronika. A więc to nie siła wyższa a zwyczajnie trefny
    >> towar.
    >
    > Trefny? To znaczy niekoszerny czy kradziony?

    To znaczy że niekradziony ale po prostu zepsuty, chciał sie pozbyć bubla.


    > A potrafisz *udowodnić*, że sprzedający był świadom uszkodzenia?

    Mozna by było to udowodnic, robiąc zdjecia płyty głownej i porównując je
    z płyta po zwrocie z naprawy. Jesli cos było wymieniane albo
    dolutowywane to oba obrazy beda niepowtarzalne. Ale juz po ptokach...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1