    Date: Wed, 07 Dec 2011 10:21:19 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Towar niezgodny z umową?

    (07.12.2011 00:19), John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > No właśnie. Nie wiesz czy te warunki nie są np jedynymi w jakich może
    > pracować

    Nie wiem. Nie zmienia to faktu, że jest to serwer.

    Serwer "o specjalnej budowie", też musi pracować w specjalnych
    warunkach, w jakichś widełkach temperatury itd....

    > I widzisz, istota sprawy jest taka, że Ty nie masz serwera tylko coś co
    > serwuje, tak samo jak może serwować komórka, i teraz takie coś przestało
    > u kogoś serwować a Ty dowodzisz na swoim przykładzie, że tamto jest
    > serwerem bo u Ciebie jest skoro serwuje. Zastanów się jaki to ma sens.

    Uważam że spory. Co więcej, w ciągu ostatnich kilkunastu lat, widziałem
    kilkadziesiąt serwerów, część to były normalne AT/ATxy, część właśnie
    serwery "o specjalnej budowie", tj. takie same maszyny tylko że w
    obudowie rack. I nie zauważyłem żeby te "o specjalnej budowie" były
    jakoś mniej awaryjne.

    Ty znowu zastanów się, jaki jest sens jako decydujące kryterium
    decydujące o tym czy maszyna jest serwerem czy nie, uznawać deklarację
    producenta o przeznaczeniu danego sprzętu.

    Bo w ten sposób, możnaby nie uznać słynnej Syrenki za samochód, bo nie
    miała silnika samochodowego - tylko od motopompy. A niejeden dom by nie
    mógł być nazwany domem, bo producent cegieł nie certyfikował tych cegieł
    jako cegły do budowy domu, tylko po prostu cegły. Więc w twoim ujęciu
    sprawy - to nie jest dom, tylko coś co pełni funkcję domu.

    p. m.