eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTerminal płatniczy mnie "oszukał" › Re: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
  • Data: 2010-07-15 01:45:37
    Temat: Re: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sergiusz Rozanski wrote:
    > Witam,
    >
    > Tankowałem

    kiedy? dzisiaj?

    lpg na automatycznej stacji paliw w Norwegii, dystrybutor nie chciał lać
    > paliwa, więc powtózyłem transakcje 6 razy, za 5 i 6 się udało. Okazało się że
    > przy każdej operacji kartą miałem pobierane z karty 200 lub 100 koron i zwracane to
    > co nie nalałem. I automat zarezerwował mi ca 1400 koron, a nalałem za ~250,
    zwrócono mi
    > na kartę ~550 koron, a 600 (dwie transakcje na 400 i 200) nie zostały ani nalane,
    ani
    > zwrócone. Napisałem do właściciela terminala email, ale nie odpowiedział (dostalem
    > za to potwierdzenia - delivery z mojego mta, delivery na skrzynkę ze serwera mta
    > odbiorcy i otwarcia wiadomości z ichniego outlooka).
    > Czy mam jakieś możliwości odzyskania nadpłaty składając reklamacje w moim banku?
    > Mam wszystkie kwity z tej stacji paliw, transakcja po transakcji, minuta po
    minucie,
    > to nawet z tych kwitów widać że otwieram transakcje na 600 koron w ciągu 2 minut,
    > to w przypadku lpg jest niemożliwe abym to zatankował - nie da się.
    >

    masz to juz rozliczone na wyciągu?
    jeśli tak to przede wszystkim w twoim banku.

    Jeśli to było mniej niż tydzien, dwa to to mogą być tylko blokady,
    które same zejdą po pewnym czasie. Do tego czasu pozostaje cierpliwie
    czekac lub zapytac w banku czy nie bylby sam uprzejmy blokady
    zlikwidoawac. moze ale nie musi.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1