-
1. Data: 2010-07-14 22:22:36
Temat: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
Witam,
Tankowałem lpg na automatycznej stacji paliw w Norwegii, dystrybutor nie chciał lać
paliwa, więc powtózyłem transakcje 6 razy, za 5 i 6 się udało. Okazało się że
przy każdej operacji kartą miałem pobierane z karty 200 lub 100 koron i zwracane to
co nie nalałem. I automat zarezerwował mi ca 1400 koron, a nalałem za ~250, zwrócono
mi
na kartę ~550 koron, a 600 (dwie transakcje na 400 i 200) nie zostały ani nalane, ani
zwrócone. Napisałem do właściciela terminala email, ale nie odpowiedział (dostalem
za to potwierdzenia - delivery z mojego mta, delivery na skrzynkę ze serwera mta
odbiorcy i otwarcia wiadomości z ichniego outlooka).
Czy mam jakieś możliwości odzyskania nadpłaty składając reklamacje w moim banku?
Mam wszystkie kwity z tej stacji paliw, transakcja po transakcji, minuta po minucie,
to nawet z tych kwitów widać że otwieram transakcje na 600 koron w ciągu 2 minut,
to w przypadku lpg jest niemożliwe abym to zatankował - nie da się.
--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.
-
2. Data: 2010-07-15 01:45:37
Temat: Re: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Sergiusz Rozanski wrote:
> Witam,
>
> Tankowałem
kiedy? dzisiaj?
lpg na automatycznej stacji paliw w Norwegii, dystrybutor nie chciał lać
> paliwa, więc powtózyłem transakcje 6 razy, za 5 i 6 się udało. Okazało się że
> przy każdej operacji kartą miałem pobierane z karty 200 lub 100 koron i zwracane to
> co nie nalałem. I automat zarezerwował mi ca 1400 koron, a nalałem za ~250,
zwrócono mi
> na kartę ~550 koron, a 600 (dwie transakcje na 400 i 200) nie zostały ani nalane,
ani
> zwrócone. Napisałem do właściciela terminala email, ale nie odpowiedział (dostalem
> za to potwierdzenia - delivery z mojego mta, delivery na skrzynkę ze serwera mta
> odbiorcy i otwarcia wiadomości z ichniego outlooka).
> Czy mam jakieś możliwości odzyskania nadpłaty składając reklamacje w moim banku?
> Mam wszystkie kwity z tej stacji paliw, transakcja po transakcji, minuta po
minucie,
> to nawet z tych kwitów widać że otwieram transakcje na 600 koron w ciągu 2 minut,
> to w przypadku lpg jest niemożliwe abym to zatankował - nie da się.
>
masz to juz rozliczone na wyciągu?
jeśli tak to przede wszystkim w twoim banku.
Jeśli to było mniej niż tydzien, dwa to to mogą być tylko blokady,
które same zejdą po pewnym czasie. Do tego czasu pozostaje cierpliwie
czekac lub zapytac w banku czy nie bylby sam uprzejmy blokady
zlikwidoawac. moze ale nie musi.
-
3. Data: 2010-07-15 08:48:21
Temat: Re: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
Dnia 15.07.2010 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:
> Sergiusz Rozanski wrote:
>> Witam,
>>
>> Tankowałem
>
> kiedy? dzisiaj?
Tydzień temu, zobaczyłem wyciąg dopiero jak wróciłem z wakacji i coś mi nie pasowało
z
tym tankowaniem, więc znalazłem kwity z terminala i napisałem email do właściciela
stacji,
bez odzewu.
> lpg na automatycznej stacji paliw w Norwegii, dystrybutor nie chciał lać
>> paliwa, więc powtózyłem transakcje 6 razy, za 5 i 6 się udało. Okazało się że
>> przy każdej operacji kartą miałem pobierane z karty 200 lub 100 koron i zwracane
to
>> co nie nalałem. I automat zarezerwował mi ca 1400 koron, a nalałem za ~250,
zwrócono mi
>> na kartę ~550 koron, a 600 (dwie transakcje na 400 i 200) nie zostały ani nalane,
ani
>> zwrócone. Napisałem do właściciela terminala email, ale nie odpowiedział (dostalem
>> za to potwierdzenia - delivery z mojego mta, delivery na skrzynkę ze serwera mta
>> odbiorcy i otwarcia wiadomości z ichniego outlooka).
>> Czy mam jakieś możliwości odzyskania nadpłaty składając reklamacje w moim banku?
>> Mam wszystkie kwity z tej stacji paliw, transakcja po transakcji, minuta po
minucie,
>> to nawet z tych kwitów widać że otwieram transakcje na 600 koron w ciągu 2 minut,
>> to w przypadku lpg jest niemożliwe abym to zatankował - nie da się.
>>
>
> masz to juz rozliczone na wyciągu?
Tak, najpierw były blokady, obecnie juz zaksiegowane.
> jeśli tak to przede wszystkim w twoim banku.
>
> Jeśli to było mniej niż tydzien, dwa to to mogą być tylko blokady,
> które same zejdą po pewnym czasie.
Już przeszły na wyciąg, nie interesowałem sie tym na wakacjach, dopiero po powrocie.
> Do tego czasu pozostaje cierpliwie
> czekac lub zapytac w banku czy nie bylby sam uprzejmy blokady
> zlikwidoawac. moze ale nie musi.
No własnie, ale ja mam kwity że za tyle nie zalałem, mam paragony fiskalne na ~250
nok,
kwity na blokadę 1400 nok i kwity na zwrot ~550 nok, nie mam kwitów na zwrot 600 nok
i
one zostały zablokowane i niezwrócone. Są to operacje obejmujace 2-3 minuty w których
fizycznie nie byłem w stanie pobrać tyle paliwa (ponad 100l lpg). Terminal przyjmował
kartę, a nie startował pompy, dopiero za 5 i 6 operacją pompa wystartowała.
--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.
-
4. Data: 2010-07-15 08:56:11
Temat: Re: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
Sergiusz Rozanski pisze:
> Dnia 15.07.2010 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:
>> Sergiusz Rozanski wrote:
>>> Witam,
>>>
>>> Tankowałem
>> kiedy? dzisiaj?
>
> Tydzień temu, zobaczyłem wyciąg dopiero jak wróciłem z wakacji i coś mi nie
pasowało z
> tym tankowaniem, więc znalazłem kwity z terminala i napisałem email do właściciela
stacji,
> bez odzewu.
Bo reklamacje zgłoś wystawcy karty.
> No własnie, ale ja mam kwity że za tyle nie zalałem, mam paragony fiskalne na ~250
nok,
> kwity na blokadę 1400 nok i kwity na zwrot ~550 nok, nie mam kwitów na zwrot 600
nok i
> one zostały zablokowane i niezwrócone. Są to operacje obejmujace 2-3 minuty w
których
> fizycznie nie byłem w stanie pobrać tyle paliwa (ponad 100l lpg). Terminal
przyjmował
> kartę, a nie startował pompy, dopiero za 5 i 6 operacją pompa wystartowała.
Miałem sytuację w Niemczech, za pierwszym razem była odmowa (jakiś
problem z łączeniem), za drugim razem operacja przebiegła prawidłowo,
natomiast na wyciągu były obie operacje, jakby doszły do skutku.
Złożyłem reklamację i zaproponowano mi od razu zmniejszenie rachunku do
zapłaty o tą kwotę, a po miesiącu miałem potwierdzenie, że rzeczywiście
był błąd. Więc po prostu reklamuj u wystawcy karty.
--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl
-
5. Data: 2010-07-15 09:13:04
Temat: Re: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
Dnia 15.07.2010 Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał/a:
> Sergiusz Rozanski pisze:
>> Dnia 15.07.2010 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:
>>> Sergiusz Rozanski wrote:
>>>> Witam,
>>>>
>>>> Tankowałem
>>> kiedy? dzisiaj?
>>
>> Tydzień temu, zobaczyłem wyciąg dopiero jak wróciłem z wakacji i coś mi nie
pasowało z
>> tym tankowaniem, więc znalazłem kwity z terminala i napisałem email do właściciela
stacji,
>> bez odzewu.
>
> Bo reklamacje zgłoś wystawcy karty.
Właśnie zadzwoniłem do Inteligo :) Podczas rozmowy chyba zadziałały fluidy bo
dostałem email z
lpgnorge że sprawdzili mój balance i proszą o numer konta aby przelać różnicę i
przepraszają za
późny kontakt :) Więc narazie zrezygnowałem z drogi bankowej reklamacji, bo chyba
wszystko jest
na dobrej drodze.
--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.