eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTerminal płatniczy mnie "oszukał" › Terminal płatniczy mnie "oszukał"
  • Data: 2010-07-14 22:22:36
    Temat: Terminal płatniczy mnie "oszukał"
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Tankowałem lpg na automatycznej stacji paliw w Norwegii, dystrybutor nie chciał lać
    paliwa, więc powtózyłem transakcje 6 razy, za 5 i 6 się udało. Okazało się że
    przy każdej operacji kartą miałem pobierane z karty 200 lub 100 koron i zwracane to
    co nie nalałem. I automat zarezerwował mi ca 1400 koron, a nalałem za ~250, zwrócono
    mi
    na kartę ~550 koron, a 600 (dwie transakcje na 400 i 200) nie zostały ani nalane, ani
    zwrócone. Napisałem do właściciela terminala email, ale nie odpowiedział (dostalem
    za to potwierdzenia - delivery z mojego mta, delivery na skrzynkę ze serwera mta
    odbiorcy i otwarcia wiadomości z ichniego outlooka).
    Czy mam jakieś możliwości odzyskania nadpłaty składając reklamacje w moim banku?
    Mam wszystkie kwity z tej stacji paliw, transakcja po transakcji, minuta po minucie,
    to nawet z tych kwitów widać że otwieram transakcje na 600 koron w ciągu 2 minut,
    to w przypadku lpg jest niemożliwe abym to zatankował - nie da się.

    --
    "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
    Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
    Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1