  • Data: 2006-06-20 13:39:17
    Temat: Re: Teoretyczne pytanie co do zwrotu kosztów wysyłki.
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł napisał(a):
    > Witam. Reklamowałem swój towar na jednej z ogłoszeniowych grup dyskusyjnych.
    > Odezwał się do mnie klient na gg. Chciał kupić towar. Powiedziałem mu, żeby
    > zalicytował na aukcji allegro. On nie miał konta i poprosił aby mu wysłać za
    > pobraniem. Paczki niestety nie odebrał. Straciłem 10zł. Nie chodzi mi jednak
    > o pieniądze tylko o hamstwo tego klienta. Gdy napisałem mu, jak przedstawia
    > się sprawa nagle przestał się odzywac. Czy jest jakaś możliwośc odzyskania
    > od niego tych pieniędzy?
    > Czy z racji zgodnego oświadczenia stron co do postanowień kupna-sprzedaży
> [...]

    Umowa została zawarta, kwestia tylko jak sąd potraktuje dowód w postaci
    logu z gg.

    A swoją drogą, brak konta to dość kuriozalna wymówka w dzisiejszych
    czasach. Pomijając łatwość założenia darmowego konta, to w nagłych
    przypadkach zawsze konto ma brat, siostra, ojciec, matka, kumpel itd....

    A nawet jak jakimś cudem nikt ze znanych osób nie ma konta, to przecież
    można wpłacić na poczcie. I tak zawsze taniej niż przesyłka za pobraniem.

    p. m.