    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
    Date: Tue, 24 Apr 2012 07:16:57 +0000 (UTC)

    Nixe wrote:

    > "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Tak właśnie myślałam.

    > Owszem, jest to jej syn. Co nie wyklucza bycia synem także i ojca.
    > Tylko co ma piernik do wiatraka? Napisała tak, a nie inaczej.
    > Co ma tu do rzeczy semantyka?

    > Ciekawe wyrywanie tylko tych fragmentów, które akurat Tobie
    > podpasowały. A co z tym "i nie widuje się z dzieckiem od dawna,
    > [...] Czasem słuch o nim zaginie na kilka miesięcy"
    > "Syn [...] był wielokrotnie świadkiem "niemiłych" zdarzeń
    > wobec mnie, kilka razy również usłyszał wiele niemiłych słów od taty"
> [...]

    A cóż to niby za "niemiłe" zdarzenia?

    Diabli wiedzą, czysto hipotetycznie: "ty niewierna leniwa krowo,
    myślisz że jak ja zapieprzam za granicą na nasz wspólny byt, to ty
    sobie możesz tu się szlajać i przepuszczać kasę na głupoty?"

    > Albowiem? Czytałeś ten mail z uwagą i zwróciłeś uwagę na wszystkie
    > szczegóły, czy mizoginiczna osobowość, jaka z Ciebie wyziera, kazała
    > Ci się skupić tylko na niektórych fragmentach?

    Jak widzę tekst:
    "5 lat temu próbowałam ograniczyć mu władzę rodzicielską, lecz świetnie
    zagrał i mi się to nie udało."

    to sorki, ale sprawa ewidentnie śmierdzi.

    --
    Pozdro
    Massai