    Date: Mon, 04 Nov 2013 16:18:44 +0100
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]

    On 2013-11-04 15:44, witek wrote:

    > Umów się z kimś, że bedzie reklamował "cokolwiek" na przystanku ludziom
    > przesiadającym się z autobusu na tramwaj.
    > Np. reklamę miał zobaczyć szef firmy, który tam się przesiada.
    >
    > Tylko, że twój koleś się spóźnił i przyszedł kilkanaście sekund za późno
    > jak tramwaj już odjechał.
    >
    > Ile bys mu zapłacił za usługę?
    >
    > Umów się z TV, że puści reklamę na sąiednim kanale.
    > Tylko, że oni się sppóźniają i puszczają ją jak już na innym zaczął się
    > mecz i wszyscy kanał przełączyli, a twojej reklamy z docelowej
    > zaplanowanej grupy nikt nie oglądał.
    >
    > Ile byś im zapłacił ?

> [...]

    A zatem, gdyby przyjąc twój i liwiusza tok myslenia, K. Wyszkowski
    powinien wytoczyc proces Bolkowi o to, ze ten publicznie i bezprawnie
    pod niego się podszył i w jego imieniu rozpowszechniał poglady, których
    ten nie podziela, czym naraził go itd...
    ;-)
    Skoro uwazacie, że "przeprosiny" sa uprawnione, wazne i oddziaływują
    WYŁACZNIE w czasie faktów...