  • Data: 2013-11-04 19:18:38
    Temat: Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-04 17:34, witek pisze:
    > Ale ty już wiesz, że innych możliwosci interpetacji nie ma.

    Ja tylko przystosowuję się do uregulowań prawnych które wykonuje
    aparatura obecnego państwa. Trochę już lat żyję na tym świecie mam
    jakieś rozeznanie. Nie wyobrażam sobie żeby tenże aparat, zakładając
    równość każdego obywatela ;-) nie przypie... się do tak ewidentnego wała
    podatkowego.
    Nawet mogę założyć że to nie było celowe tylko jakiś debil wymyślił a
    drugi podpisał. Wszystko jedno. Konsekwencje trzeba będzie ponieść.