eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost] › Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
  • Data: 2013-11-04 16:22:11
    Temat: Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    p47 wrote:
    > On 2013-11-04 15:49, witek wrote:
    >> p47 wrote:
    >>>
    >>> Czy naprawdę uważasz, że jesli nawet Bolek zlecił nadanie o np. godz.
    >>> 19.51, a TVN nadało ją np. 4 sek później to nastąpiło pełne niewykonanie
    >>> usługi i pełny zwrot zapłaconej sumy nalezy się, bez wykazania, ze
    >>> zleceniodawca poniósł szkodę?
    >>
    >> Może tak być.
    >>
    >>
    >>> Zgodnie z prawem konsumenckim, tu obowiazujacym, Bolek co najwyzej
    >>> powinien złożyć reklamację, żadając naprawienia wady w wykonaniu usługi
    >>
    >> na czym ma polegać to naprawienie wady?
    >> Na cofnięciu czasu?
    >>
    >> Bo drugi raz tego puscic się nie da bo wyszkowski wygrałby we wszystkich
    >> instancjach.
    >> Wyrok mówił o jednokrotnym przeproszeniu.
    >>
    >
    > I tu leży sprzecznośc w twoim poniższym powątpiewywaniu! -Sam bowiem
    > przyznajesz, że ogłoszenie przeprosin nastapiło i że kazde nastepne
    > przeprosiny byłyby POWTÓRZENIEM zlecenia.
    > Ergo, usługa skutecznie była wykonana.

    Wyrok sądu to nie zlecenie i nie można go powtórzyć.
    Chociaż i tu są poważne wątpliwości czy w ogóle wyrok sądu wykonano.
    I całkiem możliwe, że właśnie to było pdstawą zwrotu.
    Tego nie wiesz, bo nie wiesz dlaczego walesa zwrocil sie do tvn o zwrot
    kasy i czym argumentował ze kilkusekundowe opoznienie jest istotne.
    znasz tylko jeden dokument, finalny, ktory sie do tego nie odnosi a
    tylko uznaje racje walesy.

    moze bylo jak piszesz, ale jak piszesz i wyciagasz wnioski to trzeba
    umiec je udowodnic.
    a jak sie nie potrafi to lepiej o tym nie pisać.



    >>
    >>
    >>> (jesli uznac, że to kilkusekundowe opóźnienie to wada), lub tez żądac
    >>> upustu od ceny usługi proporcjonalnego do charakteru wady.
    >>
    >> No właśnie.
    >>
    >> Jesli uznać
    >>> zwrot ceny za 100%-owy upust, to aby nie kwalifikowac go jako darowizny
    >>> Bolek musiałby wykazac, że to kilkusekundowe opóxnienie to wada
    >>> wykonania usługi całkowicie ją dyskwalifikująca, jest tzw. wadą istotną
    >>> czyli, ze to opóźnienie spowodowało, ze ta Bolkowa reklama zupełnie nie
    >>> dotarła do widzów.
    >>
    >> No właśnie
    >>
    >>> A to oczywiście nie miało miejsca.
    >>
    >> A tu już trzeba udowodnić.
    >>
    >
    o zabrakło odniesienia się do koniecznosci udowodnienia tezy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1