    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Date: Tue, 14 Nov 2023 00:56:00 +0100
    <uij65m$cdk$2$Shrek@news.chmurka.net> <2Nd3N.30$glg4.2@fx11.ams1>
    <uike8j$9te$2$Shrek@news.chmurka.net> <jRz3N.29$uGD8.13@fx07.ams1>
    <uinac6$e6b$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uio3en$qil$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1xjk6ium965m7$.ksmrw5r3jfse$.dlg@40tude.net>
    <uisu37$tul$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <tcae550rf70c$.1ldugfod2n1sq.dlg@40tude.net>
    <uisvi0$tul$4$RTomasik@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <uither$tul$10$RTomasik@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <uiu0tf$tum$3$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Nigdy tam nie byłem, natomiast mam kilku kolegów "stamtąd", z którymi
    > przegadałem temat już dość dawno.
    >
    > Cierpią na tym przede wszystkim ci Palestyńczycy, którzy chcą normalnie
    > żyć.

    To część prawdy.
    Inna część, to skądś ci "bojownicy" się biorą.

    > Praca byłaby może w Izraelu, ale Izrael nie
    > wpuszcza Palestyńczyków, bo nie jest w stanie odróżnić tych, którzy jadą
    > do pracy od tych, co chcą się wysadzać - blokują wszystkich.

    No to cię koledzy oszukali.
    Kilka dni temu oglądałem program dokumentalny o fabryce urządzeń do
    domowego gazowania wody CO2. Jedna z najbardziej znanych marek, możesz
    kupić w każdym polskim markecie.
    I ta fabryka jest w Izraelu, a w niej pracują również Palestyńczycy.
    I kobiety i mężczyźni.
    Autor filmu rozmawiał z nimi i pokazywał jak to wygląda od środka.
    Fabryka zapewnia miejsca do modlitwy i jednym i drugim, niektóre
    pracownice noszą chusty, inne nie noszą, jedzą wspólnie, normalnie ze
    sobą rozmawiają...
    Owszem, skarżą się, że do pracy muszą przebyć granicę i nawet kilka
    kontroli po drodze, co jest uciążliwe, ale bardziej czasochłonne, bo
    wszystko, łącznie z transportem załatwia pracodawca.
    Dziwią się na chuj ten konflikt i w zasadzie o co, skoro tutaj razem
    pracują, są kolegami i koleżankami z pracy i nikt do nikogo się nie
    przypierdala w jakiego boga kto wierzy i co lubi jeść na śniadanie.
    Takich miejsc w Izraelu, gdzie wspólnie pracują z Palestyńczykami jest
    wiele.
    Więc nie pierdol, że blokują wszystkich.

    Te konflikty napędzają nawiedzeńcy. Tak jak w Polsce.
    Gdyby nie nawiedzeńcy napierdalający przez głośniki w radiu, tv i z
    ambon, to normalni ludzie by nie wiedzieli, że nie lubią Żydów,
    muzułmanów, pedałów, innowierców, niewierzących, czarnych, żółtych,
    rudych, chemtrailsów, gmo, 5G, czy czego i kogo tam jeszcze nie lubią...
    No i część się na to nabiera.
    U nas ok. 40% (łącznie z konfederastami), to miłośnicy pislamu i
    wszelakich "nielubień".
    Nie sądzę, że tam jest inaczej. Po prostu tam nie mają żadnych hamulców
    i nawet możliwości żeby temu zapobiec np. podczas kolejnych wyborów jak
    u nas.
    Skądś ci "bojownicy" się biorą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr