    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    <m2p46bex78av.egffu5nf3q0i$.dlg@40tude.net>
    <uigvar$krm$12$RTomasik@news.chmurka.net>
    <lorc4c7r5p4n$.c8cwqht6yy3g.dlg@40tude.net>
    <uij65m$cdk$2$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 09 Nov 2023 23:18:22 GMT

    On 2023-11-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No przecież że od wielkiego dzwonu. Niby z jakiego powodu miałoby nowy
    > sącz najechać tysiące kulsonów;)

    A nie ma gdzieś jakiś rezerw w postaci łózek polowych czy jakiś
    śpiworów, składowanych na takie okazje? Chodzi bardziej o miejsce gdzie
    mozna to rozłożyć i skorzystać, a nie, że szkoła ma dysponować zapleczem
    hotelowym z łózkami i spa :)

    > Schody, to schody. Gorzej jak wielodniowe demo, uice pozamykane, kulsony
    > nie znają miasta...
    >
    > PS mój młody się wyleczył z sympatii do policjantów jak mu cały pluton
    > wlazł do żabki i wykupili mu ostatniego hot doga;)

    Sam wyżarłeś korzystając z nieuwagi młodego, żeby od wczesnych lat
    zaszczepic nienawiść do policji!

    --
    Marcin