  • Data: 2023-11-10 00:18:22
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-11-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No przecież że od wielkiego dzwonu. Niby z jakiego powodu miałoby nowy
    > sącz najechać tysiące kulsonów;)

    A nie ma gdzieś jakiś rezerw w postaci łózek polowych czy jakiś
    śpiworów, składowanych na takie okazje? Chodzi bardziej o miejsce gdzie
    mozna to rozłożyć i skorzystać, a nie, że szkoła ma dysponować zapleczem
    hotelowym z łózkami i spa :)

    > Schody, to schody. Gorzej jak wielodniowe demo, uice pozamykane, kulsony
    > nie znają miasta...
    >
    > PS mój młody się wyleczył z sympatii do policjantów jak mu cały pluton
    > wlazł do żabki i wykupili mu ostatniego hot doga;)

    Sam wyżarłeś korzystając z nieuwagi młodego, żeby od wczesnych lat
    zaszczepic nienawiść do policji!

    --
    Marcin