  • Data: 2023-11-11 01:24:47
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-11-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie sądzę - wojsko może mieć, obrony cywilnej już nie ma. Policjantów
    > odwieziesz po zmianie po prostu do domu - jak daleko to może być - 100km?

    No ale to nie jest 3ch na krzyż policjantów a cała chorągiew, więc nie
    wyrzucisz w jakimś geometrycznym środku województwa i nie polecisz się
    rozejść a potem stawić po 16h. Nie łatwiej przenocować ich na miejscu bo
    przecież takie akcje trwają i po kilka dni?

    > ;)
    >
    > Żebyś widział jaka to drama była. W pierwszą stronę obiecaliśmy mu hot
    > doga jak będziemy wracać. W drugą stronę już pół kilosa wcześniej prawie
    > biegł, bo tyle ludzi szło i na pewno mu wykupią hotdogi. Wchodzimy są.
    > Ale z 5 policantów przed nami i każdy hottdoga. Młody wyliczył że jeden
    > zosanie. Policjant przed nami wział dwa:( musieliśmy drugiej żabki w
    > centrum szukać;)

    O to faktycznie. Też bym się wkurwił. Ale, że tak wszyscy te hotdogi?
    Czy to taki polski policyjny pączek (doughnut) czy te żabkowe to taka
    rewelacja kulinarna? :)

    --
    Marcin