    From: r...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tajemnica bankowa na niby :)
    Date: Wed, 12 Mar 2008 10:01:10 -0700 (PDT)

    On 12 Mar, 17:52, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:
    > A po co konta w Twojej sprawie?
    > Chodziło o ustalenie Twojego majątku czy tego, że jednak spółka działała
    > (były operacje z tym związane)?

    zupełnie bez powodu, chyba zeby ustalić że spólka płaci mi pieniadze,
    która zakończyła działaność ponad 16 lat temu było równiez zapytanie
    KRUS czy jestem rolnikiem, zupełne szukanie czegokolwiek bo jesli
    pewnie byłbym rolnikiem to musiałbym opłacać składkę ubezpieczeniową
    na zdrowie, ale takie zapytanie by musiał ten nadkomisarz dać wobec
    wszystkich bezrobotnych - bo nie miał żadnych podstaw.
    ten nadkomisarz to człowiek pewnej grupy która wcześniej handlowala
    samolotami, śmigłowcami i częściami do samolotów a później się wzięła
    za nieruchomości. I wszedzie upadłości i to bardzo ciekawe upadłości.
    Grupą zajmuje się CBS ale ten nadkomisarz działa cały czas na rzecz
    prezesa tej grupy specjalisty od upadłości.