  • Data: 2008-03-12 20:59:40
    Temat: Re: Tajemnica bankowa na niby :)
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Po pierwsze obecnie już mało który bank oferuje czeki.
    >
    > Po drugie oprócz podpisu, złodziej musiałby podrobić sam blankiet
    > czeku, bo banki zazwyczaj uznają czeki wedłgu własnych wzorów.

    Ale chyba bank nie może sobie uznać lub nie czeku. Z tego co wiem (a wiem
    albo z poprzedniego wcielenia twojej strony, albo z poprzedniego wcielenia
    www.weksel.pl (web.archive.org padło więc nie mogę sprawdzić z której) )
    czek musi spełnić kilka formalnych wymagań i bank nie ma nic do gadania czy
    przyjąć czy nie.

    Mylę się?

    p. m.