  • Data: 2008-03-12 20:17:50
    Temat: Re: Tajemnica bankowa na niby :)
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5fbd67bd-d614-4403-b8b7-af58b587a135@h11g2000pr
    f.googlegroups.com...

    <zmien serwer!>
    Zadziwia mnie skąd maja taką informację, czy występuja do wszystkich
    banków i się pytają czy dana osoba posiada konto, czy mają jakiś
    dostęp do listy kont?
    </zmien serwer!>

    Nie wiem jak teraz, ale jakis czas temu banki kablowaly administracji
    skarbowej fakt zalozenia konta.

    Ale jezeli to z tego zrodla, to trzeba dac znac TVN'owi - policja dotarla, a
    skarbowka nie blokuje kont o ktorych wie, pod warunkiem, ze w NIP'ie-ktoryms
    sie ich nie wpisalo ;-)

    sz.