    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TV n, złodzieje?
    Date: Mon, 23 Apr 2012 19:10:21 +0200

    W dniu 23.04.2012 12:35, m pisze:
    > To wbrew pozorom ma jakiś sens.

    taa... Taki, że rozpoczynając działalność, miałem ją prowadzić (wg Idei)
    przez 3 miesiące bez telefonu. Na czym to więc ma polegać? na
    rejestracji działalności na 3 miesiące przed faktycznym rozpoczęciem,
    żeby dogodzić Systemowi? A przed czym to zabezpieczy?

    > Pan Przedsiębiorca, jak narobi długów, to sądzę że również w US, ZUS i
    > innych priorytetowych. Dlatego jak już przyjdzie do egzekwowania z jego
    > mieszkania czy innego majątku - to na te marne kilka tysięcy z długu dla
    > telekomu - nie starczy.

    A 3 miesiące karencji coś zmienia? To mniej więcej tak jak 3 lata
    karencji pomiędzy ,,zrobić prawko a zostać instruktorem prawa jazdy''.
    Bywa tak, że ktoś robi prawko na motor i np. przez 3 lata motora nie
    ogląda... Z autem mniej częste, bo choć trochę zazwyczaj jednak jeździ.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek