    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Sat, 31 Jul 2004 17:36:02 +0200

    > A jeżeli ten pan byłby dilerem narkotyków też uważałbyś, że zarabia w ten
    > sposób na chleb ?

    i placi podatki ? :)))

    > Albo złodziej, który okrada mieszkania czy domy także zarabia na chleb ?
    > Na prawdę nie ma to znaczenia w jakim celu ktoś coś robi. Ważne jest to,
    > żeby to co robi nie wyrządzało krzywdy innym i niebyło dla nich
    utrapieniem,
    > nawet jeśli jest to robione w tak szczytnym celu jak zarabianie na chleb.

    Nie wnikam teraz co kto robi, kradnie, zabija, gwalci, itp.
    Z takim podejsciem to bys nikomu nie mogl ufac,
    (patrz na ostatnie przygody z pedofilami)
    Chodzi mi tylko i wylacznie o upierdliwych sasiadow.
    Mialem wiele z takimi do czynienia, i naprawde rzadkoscia jest
    by taka osoba przyszla i normalnie pogadala,
    zwykle jest to cos w rodzaju, NIE PARKUJ TU, SCISZYC K. ta muzyke,
    Wyp. stad itp.

    Swego czasu lubilem posiedziec na przystanku (mieskzam powiedzmy w dobrej
    dzielnicy)
    i wypic piwko, nikomu to nie przeszkadza, jednak zawsze musiala sie znalezc
    osoba ktora zadzwonila
    na policje, bo oni sami nie przyjezdzaja.

    I tak sie przewaznie zachowuja Ci uczciwi, porzadni obywatele typu "pewna
    osoba"
    ktorzy szukaja spokoju.

    "nie wszystko zloto co sie swieci."

    P.