    From: "Akulka" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TESTAMENT
    Date: Mon, 27 Feb 2006 15:14:29 +0100

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:dtqvg7$m1s$2@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

    Na pewno nie z głowy. W rodzinie mam osobę, która tak wykonała testament
    (napisała) pod właśnie sugestią notariusza (nota bene cieszącego sie
    uznaniem). Właśnie dlatego, by drugie dziecko nie domagało się zachowku. Nie
    będę pisać dlaczego, bo to raczej smutne sprawy;(. Wiem, że w testamencie
    jest podane, że 2 dziecko dziedziczące większość ma dać 1-mu ekwiwalent
    równy jakiejś ilości zboża właśnie (wartość rynkowa).

    > Akulko! Cofam pytanie ;-)

    Hm, to znaczy, że testament jest prawidłowy? Bo sama już się gubię.... A
    osoba która spisała testament jeszcze (oby jak najdłużej) żyje, choć starej
    daty.

    Pozdrawiam,
    Akulka