  • Data: 2007-09-21 05:38:37
    Temat: Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Sep 2007 22:11:39 +0200, Cyb napisał(a):

    > jesli zalezy ci na minimalizowaniu straty czasowej to po prostu
    > byc asertywnym, odpowiadac krotko, najlepiej 2, 3 slowami:
    > "nie dziekuje"
    > "nie jestemy zainteresowani"
    > nie uzywac wiecej slow, bo i po co?

    Jak pisałem - bycie dobijająco asertywnym to ostateczność tudzież na
    chamstwo odpowiem chamstwem.

    > nie wdawac sie w dyskusje, nie tlumaczyc swojej decyzji, na kazde
    > pytanie odpowiadac "nie, dziekuje", nawet jesli ta odpowiedz nie za
    > bardzo pasuje gramatycznie do pytania i sugeruje, ze wogole nie
    > sluchamy interlokutora.

    Do tej pory wszelcy ankieterzy, biura badań opinii niedoszli dostawcy
    rozumieli słowo "nie dziękuję" i sami kończyli rozmowę. Nie zwykłem rzucać
    słuchawką pierwszy. Tutaj jakiś gnojek z Tele2 zachował się jak ostatni
    cham.

    > najgorsza rzecza to wdac sie w dyskusje z maretoidem lub tez bronic
    > sie i uzasadniac swoje zdanie - marketoid zaczyna czuc zwierzyne ;-)

    Zgadzam się. To jak dzwonić na błękitną linię TPSA i próbować coś załatwić.
    Czujesz się jakbyś rozmawiał z robotem pomimo, że wszystko odbywa się w
    miłej atmosferze i koniec końców skutek załatwienia jest.

    > mi juz nawet jehowi dali spokoj, a przylazil iles razy taki fajny
    > usmiechniety pan i zawsze mial inna gadke...

    Cenne rady - przydadzą się.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex: