eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać › Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
  • Data: 2007-09-21 07:36:39
    Temat: Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ===Tomy=== wrote:

    >> Widać za mało asertywnie, naprawdę. Ja potrafię wyczuć kiedy klient mówi
    >> nie, bo ma złe doświadczenia/absolutnie nie jest zainteresowany/naprawdę
    >> nie ma czasu, a kiedy objęcie treście przekazu po prostu go przerasta
    >> albo mówi nie na "odwal".
    >
    > Jak napisałem wcześniej: inni potrafią zrozumieć słowo NIE, trafił mi się
    > jakiś mocny pajac.

    Potrafią także na stanowcze "Nie, dziękuję!", zapytać się "ale dlaczego Pan
    ze mną tak niegrzecznie rozmawia?" (to akurat z PF).

    Musi ktoś "mądrzejszy" wymyśla im takie strategie i są szkoleni do takich
    gadek, bo wątpię żeby normalny człowiek z normalnym poczuciem godności z
    własnej inicjatywy się tak dopytywał.

    p. m.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1