eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiaćRe: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
  • Data: 2007-09-21 05:53:25
    Temat: Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 20 Sep 2007 23:06:51 +0200, Tiber napisał(a):

    > Chamski? Z ciekawości spytam: jakie okolice?

    Wielkopolska. Za każdym razem ktoś inny.

    > Jej, to jest jedna z podstawowych reguł jakie się wtłacza sprzedawcom:
    > rozmawiać z właścicielem lub współwłaścicielem telefonu (w przypadku
    > odbiorców prywatnych chodzi o małżonka), bo inaczej jest to raczej
    > pogawędka, a nie praca.

    Niech zadzwoni dzisiaj

    > Widać za mało asertywnie, naprawdę. Ja potrafię wyczuć kiedy klient mówi
    > nie, bo ma złe doświadczenia/absolutnie nie jest zainteresowany/naprawdę
    > nie ma czasu, a kiedy objęcie treście przekazu po prostu go przerasta
    > albo mówi nie na "odwal".

    Jak napisałem wcześniej: inni potrafią zrozumieć słowo NIE, trafił mi się
    jakiś mocny pajac.

    > W moim okręgu raczej tak nie jest. Co prawda słuchawką się rzuca, jeżeli
    > klient okazuje się debilem, autystyczny albo po prostu jest bucem.
    > Staramy się podchodzić do ludzi przyjaźnie, jakbyśmy cuda wianki
    > sprzedawali.

    To właśnie przez dobre wychowanie i miłe podejście do ludzi wykonujących
    podobne zawody staram się wysłuchać co ludzie mają do powiedzenia.
    W tym przypadku telemarketerzy TELE2 mają krechę. Nie padło nawet słowo
    przepraszam, do widzenia .. w połowie zdania kiedy mówiłem, że nie życzymy
    sobie telefonów z ich ofertą trzasnęło, aż zahuczało.

    > Jak odpisali już inni subskrybenci - zdecydowanie odmawiać. Ja innej
    > drogi nie widzę. W żadnym razie nie mówić czegoś w stylu "na razie nie
    > jestem zainteresowany", "może kiedyś", "teraz nie mam czasu", choćby i
    > na odwal się, bo to tylko zwiększa szanse, że marketer kliknie
    > "zadzwonić później".

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Szkoda, że nie ma skutecznej - prawnej metody i jak napisał Andrzej szkoda,
    że telemarketing nie jest nielegalny :)))

    --
    ===Tomy===

    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,
    a potem pokona doświadczeniem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1