  • Data: 2007-09-21 15:53:28
    Temat: Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:fcvsk6$mbr$1@nemesis.news.tpi.pl,
    mvoicem <m...@g...com> typed:

    > Potrafią także na stanowcze "Nie, dziękuję!", zapytać się "ale
    > dlaczego Pan ze mną tak niegrzecznie rozmawia?" (to akurat z PF).
    >
    > Musi ktoś "mądrzejszy" wymyśla im takie strategie i są szkoleni do
    > takich gadek, bo wątpię żeby normalny człowiek z normalnym poczuciem
    > godności z własnej inicjatywy się tak dopytywał.

    Nie ma konkretnych schematów, które się wpaja na szkoleniach. Zasady są
    proste: wyczuć klienta i drążyć, jeśli jest sens. Jeżeli ktoś prowadzi w
    taki sposób jaki powiedziałeś, to albo w jego przypadku się to sprawdza,
    albo po prostu jest nowy :) Marketerzy są gorsi i lepsi - jak ktoś nie
    ma dobrych wyników to wylatuje i tyle. Dobór naturalny.

    --
    tbr