  • Data: 2023-06-30 09:56:17
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2023 o 21:26, Shrek pisze:

    > To skąd pomysł, że akurat zdanie naukowców powinno być brane pod uwagę

    Już o to pytałem i nie odpowiedziałeś:
    Skąd pomysł, że naukowcy od chorób zakaźnych zalecali
    wprowadzanie/zmiany prawa niezgodnie z prawem?

    > a nie na przykład konstycjonalistów?

    Naukowcy od chorób zakaźnych zabraniali prawodawcom brać pod uwagę
    zdanie konstytucjonalistów w sprawie wprowadzania/zmiany prawa?

    Jprdl...
    wrzucasz do jednego wora dwa różne zagadnienia, potrząsasz i dziwisz
    się, że ci głupoty wychodzą.

    To chyba oczywiste, że w sprawie chorób zakaźnych trzeba brać pod uwagę
    zalecenia specjalistów od chorób zakaźnych (bo kogo innego? kustosza z
    muzeum lotnictwa?).
    A w sprawie jak te zalecenia wprowadzić w życie zgodnie z prawem -
    prawników.

    Co w tym jest takiego niezrozumiałego?
    Gdzie tu wina naukowców od chorób zakaźnych, że jacyś politycy nie
    potrafili ogarnąć tematu zgodnie z prawem?
    W jaki sposób to podważa wiarygodność wyników badań i samych naukowców z
    poważanego w całym naukowym świecie instytutu naukowego?

    A szury miały rację.
    Piotr